Teslimat ve İade Koşulları

1. Teslimat Koşulları

1.1. Türkiye içi teslimat

ONAIR, nihai ürünlerin son kullanıcıya kusursuz şekilde ulaştırılmasından sorumludur. Kargo teslimi esnasından ürünü kontrol ediniz, ürün amlajında ya da üründe herhangi bir hasar oluşmuş ise kargo yetkilisine lütfen zabıt tutturunuz ve firmamız ile iletişime geçiniz, bu durumda ürün tarafımızca değiştirilecektir, kargo yetkilisinin teslimat alanından ayrılması durumunda ürün hasarlarından firmamız sorumlu değildir.
Kargo şirketinin müşteri tarafından ayarlanması durumunda, sipariş kargo şirketine sevk edildiği anda müşteriye teslim edilmiş kabul edilecektir.
Her ürün teslimat tarihi internet sitesinde ürün sayfasında belirtilmektedir. Toplu siparişlerinizde teslimat tarihi olarak, teslim tarihi en geç olan ürünü baz almanız gerekmektedir. Ancak Onair ürünlerin size en hızlı ve kusursuz bir şekilde ulaşması için elinden gelen herşeyi yapacaktır.

1.2. Yurtdışı teslimat

İnternet sitesinde sipariş esnasında ürün sevk tarihi, tahmini teslimat tarihi, teslimatı gerçekleştirecek firmalar ve teslimat bedeli belirtilmektedir. Teslimat firması seçilmesi durumunda teslimat bedeli fatura tutarına eklenir. Ödemenin tamamlanmasından sonra, siparişinizi seçmiş olduğunuz kargo şirketine en geç sevk tarihine kadar teslim edeceğiz. Sipariş teslim tutanakları ve diğer evraklar sizlere e-posta yoluyla iletilecektir.

2. İade Koşulları

Şirketimiz, tüketici haklarını korumakta ve satış sonrası müşteri memnuniyetini en ön planda tutmaktadır. Satın aldığınız ürünlerle ilgili yaşayabileceğiniz memnuniyetsizlik, üretim ve servis kaynaklı her türlü sorun, titizlikle değerlendirilmekte ve en kısa sürede çözüme kavuşturulmaktadır.
Siparişinizi ürün paketleri açılmamış olması ve 14 iş günü içerisinde şirketimize geri gönderilmesi/getirilmesi halinde herhangi bir bedel ödemeden iade edebilirsiniz.
– İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
– Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
– İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal sevk irsaliyesi ve/veya faturası (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.
– İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Bu durumda da anlaşmalı kargolar ile gönderim yapmanız gerekir. Diğer durumlarda ise kargo ücreti size aittir.

2.1. Ayıplı ürün iade talimatları

support@onair.com.tr adresine iade nedeninizi ürün fotoğraflarıyla birlikte açıklayarak gönderiniz.
En kısa sürede iade talebinizi inceleyeceğiz ve uygun bulunması durumunda İade onay numarası (return authorization number, #RA) ve iadenizi sorunsuz gerçekleştirebilmeniz için talimatları ileteceğiz.
Talimatlara uygun bir şekilde ürünü bize gönderdikten sonra, ürünü teslim aldığımızda iade işlemlerini tamamlayacağız.

Onair Service Center

Gerekli tüm teknik belgeleri tek bir yerde topladık.



Şimdi Erişim Sağlayın

Online Alışveriş

Yeni ürünler, yedek parçalar ve ayrıca yenilenmiş cihazlar için satış mağazamızı ziyaret edin.



Şimdi Satın Al

Radyo Kapsama Alanı

Radyo kapsama alanı hesaplama yazılımımız ile radyonuz için en uygun verici gücü, anten konumu ve anten yüksekliğini deneme yanılma yöntemiyle belirleyebilirsiniz.



Kullanmaya Başla

Gizlilik Politikası

Tüm hakları saklıdır. 2018 © ONAIR