STANDART GARANTİ ŞARTLARI VE KOŞULLARI
1. GENEL ŞARTLAR VE KOŞULLAR:
1.1. ONAIR MEDIA LTD. teknik servis, garanti ile ilgili işleri yürütecektir.
1.2. Ürün garanti süresi içinde, işçilik ve parça kusurlarının ücretsiz olacağını garanti eder. Normal kullanım ve bakım koşullarında bu garanti süresi içinde meydana gelen kusurların teknik servisimiz tarafından üretim hatası olarak kabul edilmesi halinde işçilik/parça ücret seçeneği olmaksızın tamir edilecek veya yenisi ile değiştirilecektir. Garanti süresi satın alındığı tarihten itibaren yurtiçi 24, yurtdışı 12 aydır.
1.3. ONAIR, ürünü veya ilgili parçayı tamir etmektense; aynı ürünü, eşdeğer ürünle veya parça ile değiştirme hakkını saklı tutar. Değişim gerçekleştiği zaman, değiştirilen ürün veya parça ONAIR'in malı haline gelir. Değiştirilen ürün veya parça, garanti süresini uzatamaz veya yeniden başlatamaz.
1.4. Garanti tarafından sunulan imkanlara ilaveten ürün hakkındaki tüm hak ve çözümler 'Tüketici Ticaret Yasası' ve ilgili mevzuata bağlı durumdadır.
1.5. Garanti yeni sahibine devredilebilir. Ürün satışı halinde, yeni sahibi satın alma makbuzuna sahiptir ve ürün hala garanti süresi içindedir.
2. SATIN ALMA BELGESİ:
2.1. Bu ürün en yüksek kalite standartlarında üretilmiştir. Alıcıya garanti verilmiştir.
2.2. Lütfen faturayı satın alma belgesinin ve satın alımın gerçekleştiği tarihin kanıtı olarak saklayınız. Garanti kapsamında yapılacak işlemler için fatura garanti ile birlikte sunulmalıdır. Satın alma makbuzunun sunulmadığı durumlarda, garanti geçersizdir.
3. GARANTİ SÜRESİ İÇİNDE İADE VEYA DEĞİŞTİRME:
3.1. Ürünün teslim edilirken arızalı olduğu durumlarda, ürünü değiştirmek için firmamıza 30 gün içerisinde geri gönderebilir.
3.2. Lütfen ürünün uygun paketleme yapıldığına emin olun. Böylelikle gönderim sırasında malzemelerin zarar görmemesi sağlanmış olur. Problemin açıklamasını da içeren metni ilave ettiğinize emin olun.
3.3. Ürünün garanti süresi içerisin de tamirat gerektirdiği durumlarda, ürün sahibi ONAIR'a ve ONAIR'dan müşteriye taşımanın sorumlusudur. Bu esnada taşıma sırasındaki ürünün riski malın sahibine aittir.
3.4. Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmeliğin 14. Maddesine göre < malın tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içerisinde kalmak kaydıyla bir yıl içerisinde aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının 6'dan fazla olması + unsurlarının yanı sıra bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması durumunda tüketicinin malın ücretsiz değiştirilmesini talep edebileceği öngörülmüştür.
4. GENEL İSTİSNALAR VE SINIRLAMALAR:
4.1. Hiçbir özdeş ürünün; hizmet onarımı için kullanılamaz olduğu durumlarda, ONAIR eşit kapasiteli başka bir ürünle bu ürünü değiştirme hakkına sahiptir veya müşteriye ek maliyet çıkabilecek bir ürün teklifinde bulunma hakkına sahiptir.
4.2. Bu garanti, işçilik ve parça hataları ile sınırlıdır. Tüm arızalı ürün veya parçalar tamir edilir ya da değiştirilir. Bu garanti aksesuar kapsamaz. Bu garantide kılavuzlar, paketleme, hat kabloları ve kablo dahil değildir.
4.3. Bu garanti, pil ve diğer tüketim kalemini kapsamaz.
4.4. Bu garanti, herhangi bir kusur, bir kaza, yanlış kullanım, kötü kullanım, makul özen, parça kaybı, tahribat, veya tamir girişimlerinin distribütör tarafından yetkili olmayan kişi tarafından yapılması durumlarını kapsamaz.
4.5. Fabrikada belirlenen seri numarası değiştirilmiş ise garanti geçerli değildir.
4.6. Eğer; hasar, arıza, kaza, yanlış kullanım, suistimal, yangın, sıvı dökülmesi, müşterinin yalnış ayarlaması, yanlış bir gerilim kullanım sonucu güç dalgalanmaları, fırtına, şimşek, mücbir anormal aşındırıcı koşullarda veya ürünün içerisine herhangi bir böcek, haşarat, yabancı cisim girdiğinde giriş gerilim kaynağı sorunları oluşursa ve herhangi bir kişi hatalı veya uyumsuz aksesuar kullanılması ya da yetkisiz kişi tarafından tamir edilmesi durumlarında garanti geçerli değildir.
4.7. Bu garanti ulaşım, kurulum ve ürün taşınması sırasında ortaya çıkan maddi kayıplar garanti koşullarında aksi belirtilmedikçe garanti tarafından kapsanmaz.
4.8. ONAIR herhangi bir zarar için; kullanım kaybından doğacak hasar, kâr, gelir kayıpları ve herhangi bir dolaylı dolaysız kayıp veya hasarlar için sorumlu olmayacaktır.
4.9. ONAIR doğrudan veya herhangi bir koşulda ürünün son kullanıcısına geri ödeme yapmaz.
4.10. ONAIR diğer tüm garantiler, koşullar, şartlar, temsilcilik, teşebbüslere açık ve zımni durumları hariç tutar.
EK BİLGİ
Şirket veya OANIR ürünleri hakkında daha fazla bilgi için lütfen web sitesini ziyaret ediniz.
www.onair.com.tr
Yeni ürünler, yedek parçalar ve ayrıca yenilenmiş cihazlar için satış mağazamızı ziyaret edin.
Radyo kapsama alanı hesaplama yazılımımız ile radyonuz için en uygun verici gücü, anten konumu ve anten yüksekliğini deneme yanılma yöntemiyle belirleyebilirsiniz.
Tüm hakları saklıdır. 2018 © ONAIR